Välkommen till årets Alumnimiddag för C och D

Skickat: 2016-03-04

Du anmodas härmed att delta på årets Alumnimiddag för C och D. Respektive är också hjärtligt välkommen.

Alumnimiddagen bjuder på mingel, god mat, gyckel och ett perfekt tillfälle att träffa gamla bekanta. Dessutom kommer Per Holm tillbaka från pensionen för en dag och föreläser. Anmälan görs här.

I år ligger Alumnimiddagen lördag den 23 april. Kårhusets dörrar öppnar för mingel klockan 16:30, och klockan 17:00 lyssnar vi på Per Holm i Hörsalen. Middagen börjar klockan 19:00 i Gasquesalen, och efteråt har vi öppet fram till småtimmarna så du hinner prata med gamla vänner.

Det kostar 400 kronor (alkoholfritt 300) för utsökt trerätters middag och fantastiskt sällskap. Fördrink och nattamat ingår.

Bjud gärna in en vän som du vill återse, så får ni båda en trevligare kväll! Varmt välkommen!

Du får det här brevet eftersom vårt system tror att du är Alumn från Lunds Tekniska Högskola och har studerat Datateknik eller InfoCom. Om detta är fel, kan du ändra din adress på Alumniföreningens hemsida. Har du kommentarer, idéer eller synpunkter är du hjärtligt välkommen att kontakta styrelsen och säga vad du tycker! :-)