Följ med på event!

Alumniföreningen anordnar ofta event så du kan träffa nya och gamla vänner från LTH. Kika här för att se vad vi gör just nu.

Följ med på event!

Inga events planerade just nu

Skriv till styrelsen om du har förslag på aktiviteter!

1092 alumner är redan medlemmar.

Bli medlem du med!

Speak your mind!

Gör Alumniföreningen ett bra jobb?

Har du åsikter eller förslag på aktiviteter?

Vill du engagera dig och bestämma saker?

Kalender:

Ingenting planerat just nu. Kontakta Styrelsen om du har idéer!

Välkommen!

Alumniföreningen vid Teknologkåren i Lund är ett ideellt, fristående, socialt nätverk för alla som studerat, är i slutet på sina studier, doktorerar eller jobbar på LTH.

Med oss kan du lättare underhålla och vidga dina nätverk. Vi erbjuder ett brett utbud av sociala och givande aktiviteter, såväl programspecifika som för hela LTH.

Vi håller dig underrättad om alla viktiga händelser på LTH och ger dig chansen att lära känna dagens studenter. Via oss har du även chansen att ge något tillbaka till studenterna genom Teknologkåren och sektionerna.

VIKTIGT!

I år går medlemsavgiftsavierna för första gången ut digitalt, via email. Om du är medlem men inte har fått ett mail, eller om du vill bli medlem, så gå in på medlemskap och fyll i alla fält (funkar även om du redan är medlem). Om du föredrar att få avin via pappersbrev även framöver, så säg till oss.

Se alla nyheter

Anmälan till arrangemang.

Se vilka arrangemang som det går att anmäla sig till just nu.

Sektionernas alumnisidor