Homecoming Day 2017

Lördag den 1 april 2017 arrangerar LTHs sektioner och Alumniföreningen Homecoming Day, där alumner från samtliga program kan komma tillbaka till LTH, och där alla sektioner anordnar event för sina alumner.

Dina vänner från förr kommer tillbaka, och det hoppas vi att du också gör! Det har funnits många alumniaktiviteter på LTH under de senaste åren, och nu gör vi för första gången gemensamma ansträngningar för alla LTHs alumner. Hoppas vi ses!

Programmet är under utformning - kika tillbaka här under året, eller följ oss på Facebook. Planen är att det kommer att vara en gemensam föreläsning under eftermiddagen, sektionsevents under kvällen, och ett gemensamt eftersläpp när kvällen blir natt. Hör av dig till Alumnikollegiet om du vill veta mer, eller rentav hjälpa till. Studenter är också välkomna!