Följ med på event!

Alumniföreningen anordnar ofta event så du kan träffa nya och gamla vänner från LTH. Kika här för att se vad vi gör just nu.

Följ med på event!

Inga events planerade just nu

Skriv till styrelsen om du har förslag på aktiviteter!

1092 alumner är redan medlemmar.

Bli medlem du med!

Speak your mind!

Gör Alumniföreningen ett bra jobb?

Har du åsikter eller förslag på aktiviteter?

Vill du engagera dig och bestämma saker?

Kalender:

Ingenting planerat just nu. Kontakta Styrelsen om du har idéer!

Anmälningar till Biljard & shuffelboard med föreningen

Tillbaka till anmälningssidan.

Bjud in dina vänner!

Gör dagen roligare för dig själv och dina kompisar – bjud in fler vänner! Här är tre bra steg:

1. Dela anmälningssidan online:

2. Ta direktkontakt: Chatta med en kompis på Facebook, eller skicka ett mail.
  3. Det kan rentav vara trevligt att ta upp telefonen och ringa en vän som du inte pratat med på länge, eller helt enkelt snacka med en kollega som kan vara intresserad.

Det är roligt att umgås med vänner, och det är trevligt när någon annan tänker på en. Hör av dig till dina kompisar, så får både du och de ett roligt event. :-)

Redan anmälda: 1 personer

AnmäldStartårNamn